Vážení zákazníci, pokud nakupujete v našem internetovém obchodě, seznamte se prosím s naším nákupním řádem.
Úvodní ustanovení
1. Tyto podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.rybarskepotreby-zima.cz, následující podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího ( provozovatel ) a kupujícího (zákazník).
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Vilém Zima jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
- Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení převzetí objednávky.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářů předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo v prodejně ve Vysokém Mýtě, Tůmova 154/I
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
- Vyplnění registračního formuláře, či závazné objednávky, v rámci internetového obchodu www.rybarskepotreby-zima.cz , kupující dává souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.
Způsob úhrady
-
Dobírkou – Při převzetí zboží.
-
Hotovostní platba – při osobním odběru v prodejně rybářských potřeb TŮMOVA 154/I, VYSOKÉ MÝTO .
Dodací lhůta
Zboží dodáváme obvykle od 2–5 pracovních dní, v některých případech se může dodací doba prodloužit.
Doprava
Zboží zasíláme společnostmi GLS a Zásilkovna po celé České republice.
Dopravné po České republice
Dopravné na Slovensko
200– 250,–kč dle velikosti . Doprava kurýrem GLS, případně Zásilkovna . Od 4000kč doprava zdarma .
Reklamace
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
- Zboží lze reklamovat u provozovatele, na adrese : Prodejna rybářské potřeby, VILÉM ZIMA, TŮMOVA 154/I, VYSOKÉ MÝTO 566 01, kam ho zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu , nebo poškození vlasce.
3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ADR - V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 .
https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, doporučujeme zboží zaslat v původním obalu nepoškozené bez známek užívání nebo opotřebení zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Pokud bude zboží jevit známky používání, opotřebení, jako například oděrky, špínu atd. má prodávající nárok po posouzení stavu zboží nevrátit kupujícímu plnou původní finanční částku, ale částku odpovídající aktuálnímu stavu výrobku . Ke zboží přiloží písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy, doklad o nákupu, jméno ( adresu ) kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen. Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí kupujícímu odpovídající částku za zboží do 10 dnů. ( náklady na dopravu vraceného zboží zpět k prodávajícímu kupující hradí sám ) .
Práva a povinnosti prodávajícího
- Podávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který mu kupující sdělí při potvrzení objednávky. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit (závazné objednávky), stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 10 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
Práva a povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést kontaktní telefon, správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14ti dnů od doručení, viz. Obchodní podmínky.
- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. 2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu Vilém Zima , nebylo-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
- Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení §262, odst. 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením §409 a následujících.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.